Ofertă de muncă

Ofertă de muncă Management Assistant

Informații generale

Municipiu: West-Vlaanderen
Regiune: Waregem
Tip de contract: Interim job met optie vast werk
Tipul job-ului: Bediende
Orar: Dagwerk

Descrierea postului

Voor een firma gelegen te regio Waregem ben ik opzoek naar een MANAGEMENT ASSISTANT.

Taken:

  • Je biedt administratieve ondersteuning aan de CEO en het directieteam, waaronder agendabeheer, coördinatie van vergaderingen en reizen.
  • Je assisteert bij het voorbereiden van rapporten, presentaties en andere managementdocumenten.
  • Je bereidt management meetings voor wat betreft de agenda setting en volgt de actiepunten op die er uit voortvloeien.
  • Je plant en organiseert belangrijke interne events, zoals sales meetings, klantenbezoeken en onze familiedag. Dit doe je samen met andere collega’s van de verschillende departementen.
  • Je zet een duidelijke interne communicatiestructuur op om medewerkers geïnformeerd en betrokken te houden.
  • Je creëert en verspreidt interne nieuwsberichten, aankondigingen en updates. Hiervoor werk je nauw samen met HR.