Ofertă de muncă Hr Administrator
Informații generale
Municipiu: | West-Vlaanderen |
---|---|
Regiune: | Emelgem |
Tip de contract: | Interim job met optie vast werk |
Tipul job-ului: | Bediende |
Orar: | Dagwerk |
Descrierea postului
Als HR Administrator maak je deel uit van de HR afdeling en ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken.
Jouw takenpakket omvat:
- Je beheert de loonadministratie voor ongeveer 100 medewerkers.
- Je controleert en corrigeert indien nodig de tijdsregistraties van onze arbeiders.
- Je volgt de afwezigheden administratief op en rapporteert hierover.
- Je zorgt ervoor dat de administratie voor nieuwe medewerkers volledig in orde is bij hun opstart.
- Je bent de contactpersoon voor onze selectie- en rekruteringspartners, en je communiceert met hen vanaf de voorstelling tot de opstart van nieuwe medewerkers. Daarnaast geef je wekelijks de prestaties door.
- Je werkt mee aan diverse HR projecten binnen de organisatie.