Ofertă de muncă

Ofertă de muncă Customer Service Advisor - Telenet #Thuiswerk

Informații generale

Municipiu: Limburg
Regiune: Hasselt
Tip de contract: Interim job met optie vast werk
Tipul job-ului: Bediende
Orar: Dagwerk

Descrierea postului

Klantencontact, technische kennis en mensen helpen. Het zijn 3 zaken die ruim aan bod komen bij deze job op de klantendienst voor Telenet. Hou je van werken in een omgeving waar de medewerkers centraal staan? Waar er ook ruimte is voor lachbuien, afterworkdrinks en wat entertainment? Dan zal deze vacature zeker iets voor jou zijn!

Kom werken bij WEngage, een Great place to work!

Onlangs kreeg dit communicatiebedrijf de titel "Great place to work" en dat is zeker niet gelogen. Mede door de losse sfeer, is het er aangenaam werken. Bovendien kan je genieten van een betaalde opleiding en nadien kan je rekenen op een goede begeleiding van collega's en teamcoaches. De job is optie vast en er zijn nog tal van andere voordelen (zie verder).

De plaats van tewerkstelling is in Hasselt.

Telecombedrijf Telenet heeft een groot klantenbestand en een sterke reputatie. Het doel is om klanten zo goed mogelijk te informeren en adviseren. Jij bent het aanspreekpunt op de technische klantendienst. Welke vragen mag je verwachten?

Potentiële vragen;

  • Ik heb een slechte internetverbinding, hoe komt dit?
  • Ik krijg een foutcode op mijn tv-scherm, wat nu?
  • Ik heb geen bereik met mijn mobiel toestel.

Met een glimlach beantwoord je hun vragen en zoek je uit waar het technisch mis gaat. Op het einde van de dag ga je met voldoening naar huis.

Werkuren en thuiswerk:

Dit is een fulltime job waarbij je 38u werkt verspreid over 5 dagen. Jouw werkuren vallen van maandag tot zondag tussen 8u en 20u. Als je op zaterdag of zondag werkt, geniet je van een vrije dag in de week. Jouw uurrooster krijg je 3 weken op voorhand en WEngage kan rekening houden met jouw voorkeuren.

Na de opleiding en een positieve inwerkperiode, kan je ervoor kiezen om 4 dagen van thuis uit te werken.