Ofertă de muncă

Ofertă de muncă Customer Service Advisor - Collections

Informații generale

Municipiu: Oost-Vlaanderen
Regiune: Oostende
Tip de contract: Interim job met optie vast werk
Tipul job-ului: Bediende
Orar: Dagwerk

Descrierea postului

Voor onze klant WEngage zijn wij opzoek naar een empathische klantendienstmedewerker.

Als klantendienstmedewerker Schuldenbeheer ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten met openstaande betalingen.
Je speelt een cruciale rol in het contact met deze klanten en bent verantwoordelijk voor het beheren van hun betalingsachterstanden.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Proactief contact opnemen met klanten die openstaande schulden hebben via telefoon, e-mail en schriftelijke communicatie.
  • Luisteren naar de situatie van de klant en begrip tonen voor hun financiële situatie.
  • Onderhandelen over betalingsregelingen en -termijnen die passen bij de situatie van de klant, binnen het kader van het bedrijf.
  • Registreren en bijhouden van klantgegevens en gemaakte afspraken in een digitaal systeem.
  • Samenwerken met andere afdelingen om complexe zaken op te lossen.
  • Bijdragen aan de continue verbetering van onze klantendienstprocessen.