Forum Jobs pakt uit met nieuw logo en huisstijl
Persbericht: Roeselare 10 november 2020
Krachtig, strak en volledig in lijn met de kernwaarden die Forum Jobs wil uitstralen. Vandaag geeft Forum Jobs haar visitekaartje opnieuw af met de lancering van een nieuw logo en huisstijl.
Met de introductie van een opvallend beeldmerk wil Forum Jobs zich nog sterker onderscheiden in het uitzendlandschap. Nog herkenbaarder worden in het straatbeeld én online. Niet alleen het logo, ook de website en de kantoren kregen een totale remake.
In het nieuwe logo herken je de volledige merknaam, maar ook een beeldmerk dat afzonderlijk kan worden ingezet. Het symboliseert het blijvend verbinden als professionele matchmakers van bedrijven en kandidaten.
“We zijn erin geslaagd een herkenbaar en eigentijds symbool te creëren dat bovendien uitstekend tot haar recht komt in al onze 45 gemoderniseerde kantoren. De twee cirkels in onze gekende geïntensifieerde en warmere kleuren, staan voor de twee partijen waarvoor we steeds het verschil maken –bedrijven en uitzendkrachten.
We lanceren ook onze nieuwe website om kandidaten nog sneller te helpen en waar onze klanten via positieve verhalen hen direct kunnen aanspreken. We moeten kandidaten en specifieke doelgroepen heel gericht aanspreken en dat start online. Cruciaal is het parcours dat we kandidaten laten doorlopen eens een eerste contact tot uiteindelijk de tewerkstelling bij onze klanten. ‘We connect the dots’ - met veel zorg en respect ”: stelt Marjolein Geens, commercieel directeur.
Een nieuwe huisstijl lanceren in tijden waarin afstand nemen de regel is niet evident.
"Goed doordacht, gewikt en gewogen, ook op vlak van timing in deze Covid19-tijden, brengen we nú meer dan ooit de krachtige boodschap dat Forum Jobs niet aarzelt én blijvend op lange termijn dé uitzendpartner is. Bijna 25 jaar zijn we voor vele ondernemingen hun vaste uitzend- en selectiepartner en deze rebranding onderstreept dat we de toekomst met vertrouwen tegemoet gaan.
In deze tijden klinkt dit toch wat anders dan enkele maanden geleden. Als we zien met welke veerkracht onze eigen medewerkers dagdagelijks kandidaten en bedrijven in deze rollercoaster-tijden vooruit helpen – dan kunnen we niet anders dan vertrouwen hebben. Onze verbindende kracht werd vertaald in dit beeldmerk waarop we uiteraard bijzonder trots zijn", aldus Kristof Sanders, CEO van Forum Jobs.
Het nieuwe logo van Forum Jobs is gelanceerd met alle nodige afstand maar wel feestelijk met een brede smile achter het mondmasker langs allerlei online interne en externe kanalen.