Offre d'emploi Front Office - Support Manager Fr/Nl/En
Informations générales
Région: | Bruxelles |
---|---|
Commune: | Bruxelles |
Contrat: | Travail intérimaire |
Contrat de travail: | À temps plein |
Statut emploi: | Employé |
Horaire: | Travail de jour |
Description de la fonction
Als Front Office - Support Manager sta je aan de frontlinie en ontvang je inkomende telefoontjes van klanten.
Je verzamelt informatie over de klant en dankzij je inlevingsvermogen en luistervaardigheid ben je in staat om de behoeften van de klant in te schatten en deze informatie door te geven aan de relevante afdeling.
Exigences
Exigences: |
Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Frans en het Nederlands, evenals goede Engelse vaardigheden. Kennis van een bijkomende taal is een pluspunt. Je hebt ervaring in functies waar klantencontact centraal staat: klantendienst, callcenter, enz. Je bent in staat om veelvuldig (en soms moeilijk) contact te hebben met verschillende mensen, in tijden van hoge activiteit en je bent stressbestendig. Je hebt het vermogen om actief te luisteren en je in te leven in klanten. Je hebt een proactieve, probleemoplossende houding. Je bent flexibel wat betreft werktijden: variabel van maandag tot zondag tussen 6.00 en 23.00 uur. |
---|---|
Expérience: |
Minimum 2 ans d'expérience requis |
Permis: |
Pas de permis de conduire requis |
Langues: |
néerlandais: Très bien
|
Offre
Offre: |
Een boeiende functie in een stimulerende werkomgeving. |
---|---|
Salaire: | Salaire horaire |
Sélection études
Sélection études: |
Pas d'exigences spécifiques en matière d'études |
---|